Aikaa on vierähtänyt ja olen kyllä saanut töitäkin valmiikisi mutta jotenkin vain en ole saanut sitä kameraa otettua kätösiin että olisin kuvannut ne. Nolostunut Olen itselleni pipon tehnyt ja yhdet miesten villasukatkin olen saanut valmiiksi. Melkein on kaulahuivikin valmiina... Vähän ajattelin että kuvaan tuon huivin ja pipon sitten yhtäaikaa... Saas nyt nähdä... Veto on niin vähissä nyt, niska hartia seutu on ihan jumi ja mahtaa olla koko selkä... Päänsärky on jo sitä luokkaa että aapuva! Tänään onneksi vihdoin ja viimein pääsen hermoratahierontaan! Nauru Ja kyllä taas virtaa riittää! Se on niin ihmeellinen hoito että suosittelen lämpimästi kaikille! Tavallinen hieronta ei ole minulle tepsinyt muuta kuin ehkä viikoksi. Tämän kun löysin niin pärjää todella hyvin ainakin 3kk! Viimeisestä käynnistäni on nyt 4kk! No nämä sitten kehuista!

Puikoilla on töitä kesken nyt noinehkä 4 sellaista mitä teen ja 3 sellaista jotka voivat saada purku tuomion. Olen pitkään haeskellut ja kysellyt löytyisikö keneltäkään tai mistään yhtä sukan ohjetta... Mummuni on kutonut sellaisia sukkia silloin aikanaan kun vielä eli, enkähän silloin hoksannut ohjetta kysellä. Itku Minulta löytyy kahdet sellaiset sukat jotka on melkein puhki kulunut. Eilen kun heräsin aikaisin niin otinkin sukan kätösiin ja kokeilin josko osaisin näin ohjeen kirjoittaa itse... Yllätys yllätys sehän onnistui! Yllättynyt Nyt voin itsekkin tehdä sellaiset sukat! Laittelen niistäkin sitten kuvaa kunhan saan vain sen kameran otettua kätösiin ja vielä kuvattua! Silmänisku