Sain eilen päivällä aika hauskan puhelun naapurista. Naapurin emäntä soitteli ja pyysi minua tekemään yhden ison valkoisen villasukan! Nauru Siis yhden? Hän on itse kamalan flunssan kourissa eikä pysty edes kutomaan. Hänen tytär tarvisi kouluun yhden villasukan. Tokihan minä voin sen tehdä! Oli vain niin huvittavaa kun kyselin että yksikö vain siis... No he askartelevat itse keppihevosen ja siihen siis sukka! Siis onpas kiva juttu! Olin ihan jo itse unohtanut moisen idean! Nolostunut Ja niistä villasukka hevosistahan tulee kauniita sitä paitsi! No ryhdyin sitten tuumasta toimeen ja kaivoin kaapista luonnovalkoisen Nalle langan... Kaksin kertaisella langalla teen perus miesten sukan. Saas vain nähdä sitten mikä lie on loppu tulos!? Mutta kun se pitää olla jo maanantaiksi ja tässä nyt kerkeän kutomaan vähän niin ja näin niin pitää olla sit paksu lanka et tulee nopeasti jälkeä...

Eipäs ole minulta vain ainakaan ennen tilattu yhtä sukkaa! Hymy

 

Olen jo saanut valmiiksi marjaretki langasta aloittamani putkisukat. Ja taas on vain päättelyä vaille valmiit... Saas nähdä milloin sekin sitten tapahtuu... Nolostunut Nyt olen vain sen yhden villasukan kimpussa aina kun vain repeän kutoma hommiin.

 

 

Ja onhan me juhlittu 1 vuotiasta neitäkin! Niin se aika vain kuluu nopsaa! Äidin vauvat kasvaa hurjaa vauhtia!Hymy

 

  1254300294_img-d41d8cd98f00b204e9800998e