Olen sentään saanut jotain valmiiksikin! Sukat sain jo jonkin aikaa sitten valmiiksi... Pyörivät tuossa keittiössä ja odottelivat päättelyä. Viime perjantaina sit hermostuin ku aina edessä pyörivät, otin ja päättelin sitten! Nyt sain ne kaappiin nätisti odottelemaan joulupukkia! Nauru

 

1253593513_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1253593539_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pintaneulesukat, pintaneuleen olen ottanut Novitan lehdestä ja ohje sukkaan on muuten perus sukka. Lanka on ensimmäistä kertaa minulla kokeilussa ja se on Schoeller + Stahl Fortissima Socka Mexiko mit Rosskastanie.

Oikein mukava lanka neuloa liukas mutta sopii oikein hyvin knit picks puikoille. Pintaneule on myös oikein kiva neuloa.

Toistamiseen olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen! Kai se näin on että alkaa nuo villasukatkin pikkuhiljaa jo onnistumaan kun niitä tekee vain! Nauru Olen aina inhonnut yli kaiken villasukan tekoa, mutta kun löysin rakkaan ystäväni kautta nuo knit Picks (en tiedä miten oikeasti kirjoitetaan) puikot niin kaikki on muuttunut ja sukatkin tulee täydellä ilolla!

Nyt puuron keittoon... Alkaa pikkuhiljaa väki valumaan tuolta sänkynsä pohjalta ylös... Hymy