Huomenna koittaa se suuri päivä esikoiselle! Hän aloittaa esikoulun. Itseänikin tuo huominen jännittää ja hiukan ressiä otan kun on tulossa raskas päivä! On tuolla toiseksi nuorimmaisella aamusta meno sinne OYS:n paikallishoitoon. Eli nukuttavat hänet ja laittavat kortisooni piikkiä niveliin... Sitten vielä esikoinen niin harmittelee kun äiti ei pääse ekana päivänä viemään kouluun eikä hakemaan. Onhan se isä ottanut vapaa päivän mutta kyllä se kummasti vain äiti on se turva vaikka vähän paska onkin! Silmänisku 

Olen melkoinen ressaaja tyyppi vaikka yleensähän ne asiat hyvin menee. Mutta jokainen äiti tietää varmasti että kun on omasta kysymys niin silloin vain tuppaa huolestumaan. Sääliksi käy pieni ihminen, on joutunut jo niin paljon kärsimään! Kaikki alkoi kun hän oli 6kk ikäinen, hän sairastui jänisruttoon. Sitten alkoi kamala korva kierre. Tuubit on hänellä nyt alku kesästä irronneet ja taas korvatulehduksia... Nyt on tainnut mennä pari kuukautta jo terveenä kunnes sitten tämä niveltulehdus! Huoh!Otsan rypistys

No kumminkin jokainen nyt varmaan ymmärtänee että on huoli pienestä, hän on nyt siis 2,5v. No huominen menee siis sairaalassa ja voin luvata että savu nousee kun niin hermostuksissani heilutan puikkoja! Olen vain miettinyt että minkäs työn otan mukaan... Siinä kun on sitä odotus aikaa kun hänet siis nukutetaan...

Tulosta on syntynyt siis kun puran ressiä noihin puikkoihin! Pari sukkaa olen saanut valmiiksi. Eivät vain ole parit niin siksi ei kuvia nyt.  Nimimerkkini puikkomestari siis tarkoittaa sitä kun olen niin mestari sählään. En siis todellakaan pidä itseäni sellaisena mestari mestarina! Nolostunut

Nytkin piti tulla itselleni sukat niin olen minä niin lahjakas että niistä tuli sitten liian pienet! No tuleepahan sitten pukinkonttiin yhdet kauniit ja pehmeät sukat lisää! Nauru

Olen niin mestari että vaikka olen itselleni ollut tekevinään monen monta kertaa kaiken näköistä niin ei ne vain ole sitten minulle passanneetkaan/ ollut sopivia! Yhdet ainoat sormikkaat olen onnistunut itselleni tekemään sopivat!Nolostunut No sukulaiset ovat tyytyväisiä kun saavat lahjoja...

Kamalasti tuli nyt kyllä tekstiä... Mutta tällainen mestari on siis kyseessä...

Saas nähdä tuleeko illalla uni kun niin jännitän!